Mjukstart

Petra MarklundPetra Marklund aka September

[Foto: Hemmakatten]

Innan det är dags för dagens äventyr njuter jag av en god frukost, det fina vädret och att bläddra i ett glansigt nummer av ELLE där vårmodet är i fokus. Jag skulle gärna möta våren i Raulph Laurens tappning med blå nyanser. Snygga sångerskan September fick priset som Sveriges bäst klädda artist och jag förstår varför. Cool personlig stil. Speglar Petra Marklunds både snälla & kaxiga stil.

Snart stan och sedan mysig träff. Hoppas ni får en härlig lördag i vårsolen!

frukost
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: TACK så mycket!

2011-04-16 @ 12:34:49
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Karin

ÄLSKAR ralph!

2011-04-16 @ 12:51:40
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0