Kvällspromenad



[Foto: Hemmakatten]

Efter en helmysig dag med vänner i olika formationer tog jag mig en skön kvällspromenad precis innan solen gick ner runt området Stumholmen. Sista kvällen i Karlskrona för den här gången och staden visar sig från sin bästa sida. Ett smultronställe när det är som bäst. Om du aldrig har varit i Karlskrona tycker jag att det är hög tid att du gör ett besök i världsarvsstaden. Vackra vyer, charmiga utflyktsmål och trevliga butiker.

Hoppas ni har haft en skön söndag. Imorgon är det inte bara måndag utan en speciell dag. :) Hörs!





[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ja Karlskrona får få ett besök i sommar. Har en bloggbekant som bor där som ofta tipsar om bra ställen. "Fika med Eleonore" (på nöjesgalaxen).



Tack, jag har haft en fin helg. Härligt att din varit toppen med :-)

2011-04-17 @ 23:30:54
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Inger

Grattis Hemmakatten på din födelsedag. Jag önskar dig en fin måndag.

2011-04-18 @ 06:25:05
Postat av: Cissi

Där har jag aldrig varit, ser riktigt fint ut :)

2011-04-18 @ 07:57:24
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0