Kronan på verket


[Foto: Hemmakatten]

Jag vill visa dessa små kronor i vad som ser ut som brons men som är av ett mindre ädelt metallmaterial... Vackert lyster och otroligt fina i grupp. Fungerar som ljuslyktor eller bara som en söt prydnad. Finns hos Marias presenter. Kanske skulle fungera som en liten brudkrona. Men Kate har säkert valt något pampigare idag när hon ska gifta sig med kronprins William. Ska bli riktigt kul att se klänningen. Säkert en smakfull sak. Den som väntar får se. Tills dess drömmer jag mig bort med dessa kronor istället. Och lyssnar på en låt som verkligen hade passat under vigseln: Feel med Robbie Williams.


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh vad tjusigt, är det fattigmanssilver?

2011-04-29 @ 10:07:04
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0