Godast

Texas Pecan
[Foto: Hemmakatten]

Godaste glassen just nu är Texas Pecan från Carte d´Or. Och inte bara just nu, den har varit en favorit under många år. En glassort som jag alltid återkommer till efter utflykter till andra smaker. Ganska dyr men jag njuter av varje sked. Ljuvlig vaniljglass med kolasås och pecannötter i oslagbar kombination. Perfekt som lättare efterrätt eller som tillbehör till en bra film, gärna romantisk komedi. Sött till sött om du förstår vad jag menar.

Mugg från Greengate som jag passar på att använda till många olika tillfällen. Även handduken är från detta märke. Båda inköpta hos Balders Hage.


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är underbar men inte lika god som Mövenpicks jordgubb som jag blivit TOTALT beroende av här:D

2011-04-13 @ 04:54:43
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Att ha det gott

mmm låter smaskens Den ska vi testa

2011-04-13 @ 08:26:41
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0