Favoriten

Marias konsthantverk & presenter
[Foto: Hemmakatten]

Det är ett väldigt trevligt tema idag på Fabriken: favoritinredningsbutik. Jag har en handfull butiker som ligger mig extra varmt om hjärtat, men den som sticker ut som favorit är ett smultronställe i Karlskrona, nämligen Marias presenter. Att besöka Marias Konsthantverk & presenter är som att ge sig själv en gåva. Alltid inspirerande, alltid konstnärliga konstellationer och stilleben, alltid trevligt bemötande, alltid chans till fina fynd.




[Foto: Hemmakatten]

Det är en fröjd att gå omkring i den ljusa lokalen och njuta av det ljuvliga sortimentet som är vackert arrangerat på hyllor, bord och väggar. Jag ska snart göra ett vårbesök i butiken och jag ser fram emot att se vilka nya inredningsdetaljer som har tagits in i sortimentet. Ägarinnan Maria har ett gott öga för både det som är tilltalande och det som säljer. En bra kombination i inredningsvärlden. Så varsågoda, bilder från min favoritbutik Marias Konsthantverk & presenter!




[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ja det ser verkligen fint ut. Stort utbud och fint arrangerat :-)

2011-04-05 @ 13:59:32
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Carina -inspirera

Vad kul att få kika in i din favoritbutik...det finns ju så mycket fint!

Kramen.

2011-04-05 @ 15:49:43
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0