Sommarlängtan

Bolltistel

[Foto: Hemmakatten]

Nu när jag kan konstatera att det är höst ute (även om jag gillar den klara & friska luften, prasslande löv och höstmode) är det ändå på sommaren som jag trivs bäst. Ikväll har jag tittat på sommarens bilder och känner verkligen en längtan tillbaka. Ser fram emot nästa års varma årstid. Hur är det med dig - längtar du tillbaka till sommaren?

Här kommer ett axplock av sommarbilder på spirande blomster och böljande hav från den vackra Käringön. Och tills det blir varmare igen tänker jag försöka njuta av vad varje dag har att erbjuda i det lilla. Imorgon ny vecka vilket alltid kan leda till en ny erfarenhet, även om jag precis som den tecknade katten Gustav ibland tycker att just måndagar är veckans armhåla. ;) Det var dock värre förr. Numera försöker jag ta veckans första dag med jämnmod.

Surfing i hamnenPå en bilfri ö är en kärra ett måste
Badkläder på torkNybyggt. Sjönära läge minst sagt.
Vem kan segla förutan vindKäringön.
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0