Tidlöst

Snygg sjal
[Foto: Hemmakatten]

Jag har en faiblesse för sjalar. Gärna långa, med fina mönster, i härliga färger och mjuka material. På andra och mig själv. Sjalen värmer om halsen och nacken när det nu är kyliga vindar som drar in över landet och det är en vacker accessoar som gärna blir pricken över i till de övriga plaggen. Mina favoritfärger just nu är blått, grått och brunt. När jag såg den här vackra broderade sjalen i skyltfönstret till butiken Lilla Huset fördes tankarna till Paris, särskilt i kombination med det långa halsbandet och den snygga klockan. Tyvärr var det inte öppet denna gång, annars hade risken varit stor att den hade fått följa med hem. Stilsäkert är det i alla fall.

Stilsäker klocka
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0