Inspiration

Inredningstidningar ger inspirationPlaza Interiör
Drömhem & TrädgårdLöpare från Au Maison
[Foto: Hemmakatten]

Idag bläddrar jag i inredningsmagasin och låter mig inspireras av höstens trender: Plaza Interiör, Drömhem & Trädgård samt Allt i hemmet - special 25 hem.

Jag är också väldigt nöjd med ett av sommarens alla second-hand fynd, en liten glasskål perfekt till frukt eller godis, samt den randiga löparen från Au Maison som inhandlades på rea hos Haga Hem. Hoppas ni har en skön dag!

Mugg GreenGate & Skål second hand
Allt i Hemmet - 25 hem
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Anne

Mm, visst är små fynd bland det bästa.. Nöjd och perfekt känner man sig efter fynd, oftast :)

Själv shoppade jag en stekpanna för ägg från Kitsch idag.

Trevlig dag!

//A

2010-09-01 @ 16:42:52
URL: http://ogonblick.skontihemmet.se
Postat av: Renefatima

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2010-12-27 @ 13:51:35
URL: http://renefatima.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0