Torsdagsmys

Letar inspiration till helgens matMyskväll med tv & modemagasin
[Foto: Hemmakatten]

Ett snabbt inlägg blir det innan middagen är klar och torsdagsmyset börjar. Det blev lite väl sent med måltiden idag därför blir det en lättillagad variant. Findus oxpytt med stekt ägg och rödbetor. Riktigt gott för att vara färdiglagat. Till detta en stark chilisås för att krydda till det lite. Ikväll ska jag bara slappa i tv-soffan. Just nu pågår BonesTV8, en serie  jag gillar allt mer, och därefter vid kl 21 blir det på samma kanal brittisk kriminalserie: Kommissarie Lynley. Välgjort, spännande och bra skådespelare [Nathaniel Parker & Sharon Small]. Precis som jag vill ha det!

Jag bläddrar också i senaste numret av Damernas Värld, där det är många modeplagg som lockar. I detta numret är Paolo Roberto med och bjuder på italiensk snabbmat. Funderar på att testa ett av recepten till helgen. Panerad fisk med marsalavin och pressad potatis. Verkar enkelt och gott!

Nej, nu bränner maten snart vid. Hoppas ni alla har en skön kväll. Imorgon är det fredag! :)

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt att fredagen är här igen :)

Trevlig helg önskar jag dig!

2010-10-15 @ 09:13:32
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Din torsdagsmåltid beskriver just nu vad min mage är mätt av. Himla gott, dock äter jag det ganska sällan och det är väl just det som gör att det blir speciellt när man väl äter. Rödbetor är en favorit till. Vet du? Jag har nog inte läst en hel bok på över två år, så även jag har tagit mig i kragen så att säga. Trevlig fredag kväll!

2010-10-15 @ 19:30:19
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: REBECKA

Jättejättemysig blogg! :)

2010-10-18 @ 22:20:13
URL: http://rebock.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0