Svart & fattigmanssilver

Interiörbild från butiken Marias presenter i Karlskrona
[Foto: Hemmakatten]

Det här läckra arrangamanget finns i butiken Marias Konsthantverk & presenter. Det är verkligen snyggt med kombinationen svart, silver och fattigmanssilver på zinkbordet. Och visst är det sött att sätta olika små objekt som askar, speglar och etui tillsammans så här?! Svart blir en tuff kontrast till vilket inte gör det för "gulligt".

Önskar jag hade mer plats hemma att göra likadant men det börjar bli fullt på de bänkar och hyllor som finns. Snart dags att börja med mottot en sak in, en sak ut. Men inte idag. Ha en fin torsdag. Fredag är nära!

Vackra ting i metall & fattigmanssilver
Svart kruka från Sturehofs krukmakeri
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

sv. tack ska du ha :9 det är mamma som har målat om min morfars gamla vapenskåp faktiskt :) sedan knäppte jag bilderna :)



och du har lika inspirerande bilder som vanligt, alltid så kul att kika in här :)



ha de gott!

2010-10-07 @ 19:22:54
URL: http://maklarstudenterna.blogg.se/
Postat av: Neha

Haha kanske, dock tycker jag att det är tråkigt

2010-10-07 @ 22:47:56
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0