Sköna söndag

Snyggt från EspritFina höstkläder från MQ
Modevisning i NordstanModeinspiration inför hösten
[Foto: Hemmakatten]

Vilken skön dag den här söndagen har bjudit på! Jag träffade en vän och vi strosade runt i söndagsöppna butiker på stan och klarade oss undan de tillfälliga regnskurarna genom att titta på modevisning i Nordstan, fynda textilier och fika på mysiga Fröken Olssons kafé som jag inte har varit på sedan jag pluggade på universitetet. Och det var lääänge sedan ;)

BrunnsparkenFröken Olssons kafé
Inför Kanelbullens dagInteriören hos Fröken Olssons kafé
[Foto: Hemmakatten]

Nu sitter jag mätt och belåten efter middag hos min bror och känner mig nyladdad med energi till den nya veckan som ligger framför mig. Hoppas att ni alla har haft en fin helg och känner er redo för måndag (igen)!

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevligt, kan en söndag bli bättre ;)

2010-10-04 @ 10:23:42
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0