Romantik & östkust

Rum för romantikDrömbukett
[Foto: Europapress]

I senaste numret av Drömhem & Trädgård hittar jag några bilder som jag vill dela med mig av då jag tycker de triggar igång kreativiteten. Först två färgsprakande motiv i rosa och blått. Rummet med dess bohemiskt romantiska stil och färgkombinationer samt den vackra buketten med rosor och pioner ger mig inspiration. Blir nog något liknande i blomväg hem till mig i helgen.

Blått & vitt - ett säkert kortLexington!
[Foto: Ragnar Ómarsson samt Erika Stenlund]

De två interiörbilderna med blåvitt tema är så där klassiskt fräscht som alltid håller år efter år. Lexington så klart i såväl sängtextilierna som de blå tygservetterna som ger dukningen ett lyft. Det andas amerikansk östkust. Sovrummet finns i en ursnygg tvåa som blandar vitt, rosa och blått. Samt flertalet tavlor och ljusstakar. Mmmm. Ja tack!

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0