Inställt

Helge Skoog är speakerröst i Halv åtta hos mig
[Foto: Skärmdump från TV4play. Helge Skoog.]

Får just veta att Halv åtta hos mig - roligaste programmet på tv just nu som kombinerar matlagning och humor på ett fantastiskt sätt - är inställt denna vecka till förmån för Postkodsmiljonären. ??? Någon på TV4 som fått en mindre stroke? Hade sett fram emot Helge Skoogs galna infall och syrliga speakerkommentarer när fyra helt vanliga människor i svenska städer lagar trerättersmiddag som de bjuder varandra på under fyra efterföljande kvällar. Efter varje middag får deltagarna sedan betygsätta varandras matkonster. Vinnaren får 15000 kronor. Nåväl. Ska själv börja med middagen här hemma och får väl låtsas att Helge står bakom axeln och glor, retas och ställer provocerande frågor. Eller så får jag köra en repris från TV4Play om den riktiga känslan inte infinner sig...

Helge själv tror att anledningen till programmets succé är hans sexiga röst men det låter jag vara osagt. Underhållande är han i alla fall. :)

Gratinerad Chevretoast
[Foto: Skärmdump från TV4Play. Gratinerad Chèvretoast med räkor]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Bästa programmet!

2010-10-27 @ 23:05:14
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0