Happy Halloween!


Fat från Olsson & JensenLjusstakar i fattigmanssilver
[Foto: Hemmakatten]

Jag har inte pyntat speciellt för Halloween utan nöjer mig med den orange-sprakande blombuketten jag köpte hem till helgen och några små söta pumpor på ett vackert fat. Det behövs inte mer för att få stämning. Jo, ett antal tända ljus, men det är lätt fixat.

Hoppas att ni har en kul lördagskväll vare sig ni är på Halloween-party eller myser hemma. Jag gör det sistnämnda. Jag har ätit och druckit gott och nu växlar jag mellan Så mycket bättre och ett avsnitt av Morden i Midsomer. Sedan blir det Mördare okänd, lördagsfavoriten. Jag njuter i fulla drag av att vara i hemmets lugna vrå. Ha det gott!

Pumpor på Halloween hör till 
 Duk från Spira
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0