Mys


[Foto: Hemmakatten]

Efter att ha tillbringat eftermiddag och del av kvällen i Sveriges regnigaste stad (återkommer om besöket) var jag helt slut och hungrig som en varg när jag kom hem. Middagen blev därför lättlagad. Godaste pizzan just nu: mozzarella, parmaskinka, ruccolasallad och pesto. (Jag orkade inte ens ta ut pizzan ur kartongen). Till detta ett glas rött och ett lika underhållande avsnitt som vanligt av Skavlan. Kul att Petter och Lill-Babs var med och körde Tuff brud i rapstil från det härliga programmet Så mycket bättre som går på lördagar i TV4, ett program som bara växer för varje avsnitt!

Nej, nu ska jag stupa i säng. God natt!

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Therese

Ser ut som min fredagskväll! Med tillägget choklad här hos mig;)

2010-11-20 @ 10:00:13
URL: http://corneliascloset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0