Lördagslek

Lugnet före stormen
[Foto: Hemmakatten]

Denna morgon blir det några bilder jag tog i veckan på min blomsterbukett som jag inhandlade förra veckan. Några av blommorna står sig fortfarande. Gillar att jag kan njuta av färgerna även denna helg.

Just nu är det lugnet före stormen. Snart blir det familjeaktiviteter för hela slanten ett drygt dygn framöver. Syskonbarnen och jag ska ses och som vanligt blir det mycket spring, lek och allmänt stoj. Är vädret dåligt pysslar vi inomhus med vattenfärger, lego, pussel eller dataspel. En treåring som kan skriva sitt namn själv på datorn. Då blir till och med jag imponerad! Det finns faktiskt några fördelar med att de små sitter vid tangentbordet (inte för länge bara).

Hoppas att ni får en skön lördag vad ni än hittar på!

Färgprakt
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Karin

Sådana där "minipumpor" är så höstmysiga. Köpte några på Ölands skördefest för några veckor sedan och faktum är att de ligger i frakten och anländer till Dhaka nästa vecka:)

hoppas du har en fin lördag!

2010-11-06 @ 15:05:28
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0