Helg


[Foto: Hemmakatten]

Skön långfrukost som väntar. Ciabattan gräddas i ugnen och en ljuvlig doft sprider sig i hemmet. Earl Grey-te i en av muggarna från Design House Stockholm väntar på att väcka livsandarna till liv. Jag är sen i starten idag då jag igår lyssnade på salsa och försökte komma ihåg de steg jag har lärt mig genom åren. Sedan var det en del bra tv som höll mig uppe också.

På programmet idag står den mindre roliga aktiviteten städning, men det är skönt när det är gjort. Sedan ut i det härliga vädret och kanske en tur för att uppleva Jul på Liseberg som startade igår. Igår var det även premiär för en väldigt trevligt butik i Göteborg. Jag var på plats och kan säga att intrycket var över förväntan. Bilder kommer senare!

PS. Det gröna underlägget är ett rea-fynd från Hemtex. DS.

Mugg från Design House Stockholm
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0