Födelsedag

Presenter till gudsonen
[Foto: Hemmakatten]

Jag är gudmor till en charmig liten kille som till helgen fyller sex år. Därför var det igår presentjakt som gällde. Då paketet ska skickas med posten idag, får det inte vara allt för tungt eller skrymmande. Efter lite funderande styrde jag stegen till H&M:s barnavdelning där det alltid finns fina prisvärda plagg. Jag kör på den mörkblå, lite marina stilen vilket passar bra när han och familjen bor nära havet. Det blev en stickad "fiskartröja" och en smalrandig tunnare tröja med tufft tryck på bröst, arm och rygg. Coola kallingar med bl.a. spindelmannen på klär en fartfylld kille. Grattis!

Kalsonger med spindelmannenStickad tröja från H&M
Trikåtröja

[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka himla söta tröjor!

2010-11-25 @ 13:11:40
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Cissi

Då kommer han bli glad :)

2010-11-26 @ 08:48:56
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0