Fars dag


[Foto: Hemmakatten]

En trevlig fars dag-fika blev eftermiddagens aktivitet. Och inte bara min far fick present utan även jag. Från Frankrike! Det blir visning på den sedan mina vänner. Jag är väldigt nöjd!  Hoppas att ni alla har haft en mysig dag med eller utan familj och känner er laddade inför nya veckan som stundar.

Middagen puttrar på spisen här hos mig och under tiden den blir klar sätter jag mig i soffan, tänder upp några ljus och slänger ett öga på Gossip Girl. Jag tillhör väl egentligen inte målgruppen men jag kan ändå tycka det är kul att se vad "dagens ungdom" gillar. Själv var jag väldigt fast vid tv-serien Beverly Hills 90210 på den tiden det begav sig. Senare ikväll blir det engelska brott igen med Miss Marple (på TV4+) och så klart en rykande het kopp te till det. För mig avkoppling på hög nivå.

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0