Doftsymfoni

Härliga dofter
[Foto: Hemmakatten]

Jag planerar en doftsymfoni hemma hos mig senare. Tänker tända doftljus och använda den härliga oljan från Aroma. Efter att ha suttit på ett hårt golv i flera timmar och byggt legoslott i obekväm ställning under helgen behöver musklerna i ryggen mjukas upp en smula. Resultatet blev enastående (vad gäller legot) och kul var det men jag känner nu att det är dags att ta hand om kroppen. Så ikväll blir det doftljus och välgörande oljor. Med skön musik i bakgrunden, jag tror det blir Melody Gardot.

Hoppas att ni får en bra dag. Här i Göteborg snöar det vilket gör innemyset desto mysigare.

- Fint präglat brunt Sia-ljus i doften Indonesia Teak. Helt underbar!
- Muji doftljus (finns bl.a. på Åhléns) i doften Raspberry/Papaya.
- Aroma massageolja Harmony i doften kanel/vanilj. Finns på Åhléns och Kicks.

Muji DoftljusAroma Massage Oil - Harmony
Sia doftljus - Indonesia TeakDoftsymfoni hos Hemmakatten
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Nike

vad gott det låter med doft symfoni :)

2010-11-09 @ 17:19:37
URL: http://nikehuayun.blogg.se/
Postat av: Ellinor

SVAR: Gör det! Har receptet i min blogg sök på morotskaka bara!

2010-11-09 @ 17:59:47
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det här är ju något jag bara måste ta tag i! Och du? Tack snälla, fotograferar med canon 550D, objektiv : 50 mm =)



Det är alltid en fröjd för ögat att kika in här, fylls med inspiration.

2010-11-09 @ 20:03:31
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0