Zinkat & klart

Zink hos Marias presenter
[Foto: Hemmakatten]

Jag tycker att inredningsdetaljer i zink är lätta att kombinera och tacksamma att inreda med. Både inne och ute. Ibland flyttar jag ut en del krukor och lyktor från lägenheten till balkongen på sommaren för att höja mysfaktorn en aning. Ett enkelt sätt att pynta sin "lilla trädgård". Jag har vid flera tillfällen visat interiörbilder från Marias presenter och här kommer några till för att illustrera min faiblesse för zink. Det är rasande snyggt med krukor till planteringar. Fina fat till ljus eller söta boxar för att ha vackra ting i.

Söta boxarLika snygg inne som ute
Zink i alla dess former
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0