Smidigt till köket

Diskställ från Marias presenter
[Foto: Hemmakatten]

Det brukar vara de små detaljerna som gör det. Jag som har ett mindre kök byter ofta ut små saker för att ändra stilen och låter grundinredningen vara som den är. Det kan vara ljusstakar, dukar, vilka grejer jag väljer att visa på mitt våningsfat eller vilka brickor som får stå framme vid arbetsbänken. Ibland utgår jag från en färg, ibland ett material eller en viss stil. Hos Marias presenter finns flera fina smidade detaljer om man gillar den mer lantligt romantiska stilen.

Fin hylla till te eller porslin
Ställ till dricksglas eller småflaskor
Snygga tepåsar pryder köket. Och smakar gott.
Läcker takkrona i smide med vackra prismor
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0