Designtorget

vackra muggarButiken ligger på Vallgatan
Fint till krukväxtenKnoppar
[Foto: Hemmakatten]

Designtorget
är en butik som jag alltid återkommer till. Designtorget bjuder på ny cool design och duktiga ofta "okända" formgivare får chansen att ställa ut, sälja och göra sig ett namn. Alltid hittar jag något roligt att titta på. En perfekt butik för presenter till den som har allt. Hos Designtorget finns unika prylar med designtwist. Ett säkert kort inom inredning - när det gäller detaljer.

Senast jag var inne i butiken i Göteborg spanade jag in följande: te-ubåt, wettex-duk med snuskig text, bricka med snygga Göteborgsmotiv, grafiska underlägg, stramt vita porslinskrukor samt blommigt romantiska muggar, som gjorda att smutta på te ur sittandes i en doftande syrénberså.

Te-ubåtBricka med Göteborgsmotiv
Alla t-banestationerna i Stockholm har nytt snuskigt namn ;)Present till den som har allt. Snygga grafiska underlägg till köket
KrukorPorslin till köket
Designtorget har mycket att bjuda på
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0