Söta muggar

Fika med semla är gott!Söt mugg från GreenGate
GreenGate mugg från Balders HageMugg & servett från GreenGate
[Foto: Hemmakatten]

Eftersom jag flera gånger den senaste tiden har blivit bjuden på middag av min bror var det idag dags att bjuda tillbaka, om än inte med avancerad matlagning som han brukar göra, utan med en enkel fika. Jag behöver ladda ett tag till innan det är dags för att laga en god middag, men det kommer.

I alla fall, det var ett trevligt tillfälle att premiäranvända de söta muggarna från GreenGate, som ger mig både vår- och sommarinspiration. Servetterna är även de från GreenGate. Allt från den gulliga butiken Balders hage.

De ljusblå assietterna är av märket CasAgent och semlorna från godaste caféet i staden; Ahlströms konditori. Det är en perfekt kombination. Först titta och njuta med ögonen i inredningsbutiken Balders Hage och sedan gå över stengården och stiga in på det anrika gamla konditoriet och smaka deras sötsaker. Kan rekommenderas!

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0