Rösta på Darin!

You´re out of my life är Darins bidrag i Melodifestivalen 2010
[Foto: Skärmdump från darin.nu]

Och nu vill jag påminna mina kära bloggläsare om att det bara är en dag kvar till finalen i Melodifestivalen! Och om Sverige ska ha någon chans i Oslo tycker jag vi alla röstar fram Darin och hans känslosamma ballad You´re out of my life som segrare. Det kommer i alla fall jag att göra. Låten är precis i min smak. Fin, sorglig text med perfekt musikalisk inramning. Låten sätter sig efter första lyssningen. Nog så viktigt i Eurovisionsschlagern. Sedan är Darin en artist som bara växer och blir allt bättre. Hans framträdande är inlevelsefullt och det märks att han sjunger från hjärtat. Darin har fantastisk röst som är som klippt och skuren för You´re out of my lite.

Så lägg röstningsnumret 099-20201 på minnet nu. Darin går ut som nummer ett i svenska melodifestivalfinalen och det är även så han kommer att sluta om jag får bestämma. Som nummer 1! :)

Finalen sänds lördagen den 13 mars i SVT1, kl 20.00-22.00.
Läs mer om
Darin på Melodifestivalens hemsida.

Darin i Melodifestivalen 2010
[Foto: Skärmdump från darin.nu]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Francesca

åh, vi får se hur det går ikväll! (:

2010-03-13 @ 18:32:07
URL: http://francescae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0