God middag

Fetaostgratinerad sötpotatis är en höjdareHallonmoussetårta från Ahlströms konditori
[Foto: Hemmakatten]

Har jag blivit bjuden på igen. Men den här gången stod i alla fall jag för efterrätten...

Ryggbiff med försvinnande god pepparsås och fetaostgratinerad sötpotatis med timjan. Det sistnämnda var en höjdare och receptet kommer från bloggen Kryddburken, väl värd ett besök. Sötpotatis är min nya favorit. Både gott och en fröjd för ögat i och med den orange kulören. Till efterrätt hallonmoussetårta från Ahlströms konditori. Jag vet, jag gör det lätt för mig ibland. Inte desto mindre välsmakande för det.

Ha en skön kväll!

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0