Tine K lyser upp

Ljuslyktor från Tine K hos inreda.com
[Foto: Inreda.com]

Jag har uppfattningen att jag inte kan få för många ljuslyktor. Detta stöds av de fulla skåpen hemma. Jag har till och med en låda på vinden för de ljuslyktor som inte känns moderna eller passar in i inredningen för tillfället. Och jag kan inte låta bli att köpa på mig fler söta saker. Det är så vackert när levande ljus skimrar i olikfärgade ljushållare.

Dessa från danska Tine K faller jag för direkt. Fin rutmönstrad slipning och i olika dämpade nyanser som t.ex. grått, ljung, mullvad. Finns att beställa på inreda.com.

Snyggt ljus från TineK
[Foto: Inreda.com]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten


Kommentarer
Postat av: Francesca

håller med om ljuslyktor, väldigt fint (:

2010-06-24 @ 22:46:17
URL: http://francescae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0