Hjärta på tråd

Hjärta på tråd

[Foto: Hemmakatten]

Jag har piffat min ljusbricka en smula med en kruka i fattigmanssilver från Miljögården design. Enkelt och fint med grönt som lättar upp.

Jag gillar namnet på den här växten; hjärta på tråd. En tålig växt med starka hjärtan som klarar det mesta. Hjärta på tråd är lätt att sköta. Lite ljus och vatten så klarar den sig bra. Och den är alltid lika tacksam att ha som solitär eller i olika planteringar.

Ljusbricka med fattigmanssilver
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Marieh

Superfint! Det ser verkligen lyxigt ut och jag älskar när man kan sätta ihop saker på det sättet.

2010-06-24 @ 23:54:50
URL: http://husmusan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0