Green day

Vävra - keramik & handelsbodGötheborg Special & Keramik från Vävra
Te från Götheborgs Te- och KaffehandelVacker keramikmugg från Vävra
[Foto: Hemmakatten]

I helgen var rockbandet Green day i Göteborg och spelade. Jag tänkte följa upp det gröna temat och idag bjuda på detaljer i naturens nyans. Det är rogivande och vackert. I alla fall de toner jag har valt denna gröna måndag.

* Favoritte från Götheborgs Te- och kaffehandel. Både för te och kaffeälskare. Tryffel, italienska kakor och trevligt porslin hittar du här.
* Stengodskeramik i svagt grön nyans från Vävra, en mysig liten butik på Vallgatan med kafé, ekoprodukter och mycket keramik.
* Lampskärm Marimekko från Mairo-butiken i Ronneby.
* Kuddfodral Färg & Form från butiken Prylar & Presenter.
* Kruka från Cult design från Blomsterhuset i Bollebygd.
* 50-tals inspirerad klänning från ZARA som jag känner mig fin i.

Lampskärm från MarimekkoKuddfodral Färg & Form Sweden
Kruka från Cult designKlänning från ZARA
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0