Pasteller

Pastelliga toner piggar upp i alla lägen
[Foto: Hemmakatten]

Pastelliga färger hör sommaren till, ja faktiskt tycker jag att de fungerar året om. Särskilt gillar jag rosa toner, pistage och ljusblått. Därför blir jag lite extra inspirerad av butiker som skyltar med produkter i pasteller. Visst blir man glad av dessa färger?

Sött porslin från GreenGateKanin från Maileg
Aptitretande kakfat
[Foto: Hemmakatten]

Den här fina dukningen i pasteller är gjord i butiken Balders Hage i Göteborg. Ibland går jag dit och tittar bara för att få inspiration.

Poslin och servetter från GreenGate. Löpare från Nyblom & Kollén.Söta muffinsformar lockar till bakning
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0