En höjdare

GöteborgsHjuletLäppstiftet
Barken VikingKorgar med bra utsikt
[Foto: Hemmakatten]

Idag tog jag och mitt sällskap för dagen en tur i GöteborgsHjulet och det var en riktig höjdare. Klar sikt åt alla håll och en fantastisk utsikt över Götet. Jag gillar att upptäcka nya sidor av min stad och det var kul att se den från ovan. Det sög i magtrakten för det är ändå en bit från marken (kändes mer än 60 meter) men det var det värt. Kan rekommenderas både för inbitna Göteborgare och turister!

Upp mot Östra Hamngatan, BrunnsparkenÄlven & utsikt mot Masthugget längst bort till vänster
Mot EriksbergLångt ner...
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

jag hade allt lite svindel ja... :)

2010-07-11 @ 11:44:32
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0