Läckra Alvhem

Alvhem mäkleri & Interiör
[Foto: Alvhem mäkleri & Interiör]

Ibland surfar jag in till mäklerifirman Alvhem då jag tycker att både deras urval av lägenheter och styling av dito är exceptionell. Det är inte för inte som företaget heter Alvhem mäkleri och interiör. Det är noga utvalda objekt, läcker inredning och supersnyggt tagna bilder. Senaste lägenheten jag inspireras av ligger i centrala Göteborg. Jag visar några av Alvhems fina bilder och hoppas att du blir lika inspirerad som jag!

Alvhem mäkleri & interiör
Alvhem mäkleri & interiör
Alvhem mäkleri & interiör
Alvhem mäkleri & interiör
Alvhem mäkleri & Interiör
Alvhem mäkleri & interiör
[Foto: Alvhem mäkleri & Interiör]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Vilka vackra interiörer - nästan som ett inredningsmagasin.



Kram Maud

2010-02-28 @ 08:55:13
URL: http://www.havsviken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0