Cult är kult

Stilleben med produkter från Cult design
[Foto: Hemmakatten]

Ända sedan Cult design började synas i inrednings- och blomsterbutiker för några år sedan har det varit ett givet inslag i min inredning. Jag gillar kombinationsmöjligheterna som Cult designs koncept erbjuder. Jag gillar den rena och snygga designen samt det ofta bra priset. Det kommer också en strid ström av nya fina produkter; krukor, ljusmanchetter, vaser och andra bruksföremål från företaget. Vackra mönster, klara färger, brickor i porslin och trä gör att det alltid känns frächt och modernt.

Cult design
har mycket vårfint att välja på, spana in hemsidan får du se! Det känns som om Cult design verkligen har hittat hem hos det svenska folket. Och särskilt hos Hemmakatten. Idag blir det ett stilleben i vitt och beige med bara Cult! Bildfrossa!

OBS! Missa inte chansen att vinna sött halsband! Bara två dagar kvar på tävlingen!


Oändliga variationsmöjligheterBlomsterarrangemang från Blomsterhuset i Bollebygd
Cult design i beige och vitt
Cult Design när den är som bäst
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten


Kommentarer
Postat av: www.gardsromantik.se

De har verkligen mycket vackert!



Imorgon blir det tävling hos mig - och premiär för något rosigt!



Ha en underbar ♥ alla hjärtans dag ♥!



Kram Maud

2010-02-13 @ 10:27:25
URL: http://www.havsviken.blogspot.com
Postat av: Anna

Vart kommer den söta lilla rosen ifrån och i vilket material är den?

2010-02-13 @ 16:20:00
Postat av: Anna

Var kommer den söta lilla rosen ifrån och i vilket material är den? Tack för en fantastiskt inspirerande bloog!

2010-02-13 @ 16:21:54
Postat av: Hemmakatten

Den lilla rosen kommer från Blomsterhuset i Bollebygd, min favoritbutik. Jag är lite osäker på materialet, tyg eller papper.

2010-02-13 @ 21:51:58
URL: http://hemmakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0