Lättskött

MetallicgranLättskött är bara förnamnet...
Fågel från Casa Linné
[Foto: Hemmakatten]

Tänkte bjuda på granen som jag har tagit fram. Lättskött, lättplacerad och barrfri. Minst sagt! ;) Metallicgranen har hängt med i några år men jag gillar det rena uttrycket. Lite kallt, stramt så där. För tillfället har en julfågel bosatt sig i granen, kanske hittar jag fler objekt att komponera med, men just nu är det enkelhet som gäller.

Dagen har annars gått i ett bra tempo. Direkt efter arbetspasset, ut på stan efter julklappar men framför allt med uppdraget att hitta några trevliga och användbara födelsedagspresenter till bror och sedan landa för en födelsedagsfika hemma hos honom. Jag anlände sist, men ibland går inte planeringen som den ska...Nu har jag slagit mig till ro i soffan med en kopp te och njuter av kvällen och julpyntet som är framme. Ha det gott!

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Hahah.. väldigt smart gran.. :-)

2010-12-22 @ 07:05:19
URL: http://designtjejen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vilken praktiskt gran!

En sån skulle jag vilja ha som sa att förra året var den sista som vi hade gran hemma, pga allt barr ÖVERALLT ;)

2010-12-22 @ 10:14:39
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0