Julinspiration

Julinspiration från DNA
Fira julen i zink
[Foto: Hemmakatten]

Jag vet att jag har nämnt den här butiken några gånger nu men igår utlovade jag fler bilder från DNA - Design and Art. Jag vill gärna visa dem då jag hoppas de kan fungera som julinspiration inför den stora dopparedagen imorgon. Jag tänker ta mig en runda till någon av de två DNA-butikerna i mellandagarna för att se om det går att göra något fynd på julpyntsfronten.

Jag kommer även besöka den eklektiska butiken Enmix som ligger på Vallgatan 15 inne på en mysig innergård. Det är lätt att missa men väl värt "besväret" att gå några extra steg in på gården! Hos Enmix väcks design- och habegäret till liv på ett väldigt behagligt sätt. Underbara bilder från Enmix hittar du här.

Vacker keramik från DNA
Julinspiration från DNA
[Foto: Hemmakatten]

Här är som sagt tomteverkstaden i full gång med rim och paketinslagning. Kanske kastar jag även ett öga på romantiska filmen The Holiday, en av de bättre filmerna i denna genre med underhållande dialog. Kate Winslet är som vanligt fenomenal. Vacker, mänsklig och helt enkelt underbar. Ha en mysig uppesittarkväll!

DNA på Vallgatan 22
Snygg skyltning hos DNA
[Foto: Hemmakatten]

Alla bilderna är från DNA-butiken på Vallgatan 22 i Göteborg.

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

SV: Ja men precis! Jag är klar med allt nu och det är SÅ skönt! :) De enda jag har att oroa mig över, är om bussen till familjen går imorgon eller inte pga väglaget.

2010-12-23 @ 21:46:48
URL: http://madeleinefroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0