Inspiration

Äntligen fredag!
[Foto: Hemmakatten]

Just nu läser jag inredningstidningar, Plaza Interiör och senaste numret av Allt i Hemmet som kom med posten igår, dricker te och har det väldigt behagligt här hemma i soffan. Ledig dag och jag gör precis ingenting. Skönt med återhämtning. Snart ska det bli fredagsrent. Alla dammtussar ska bort inför helgen så att jag riktigt kan njuta av fredagskvällen i ett nyfejat hem. Hoppas ni får en härlig fredag!

Servett IKEA, mugg Vävra och ljushållare från Grandma´s.

Plaza Interiör
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.


Kommentarer
Postat av: Cissi

sv: Jag åkte bara med som "handbagage" i några dagar, inte helt fel men hade gärna stannat längre ;)



Trevlig helg!

2010-12-10 @ 13:01:44
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0