Göteborgs Special

Hemmakattens favorit - Göteborgs Special
[Foto: Hemmakatten]

Jag är väldigt glad för de julklappar jag fick i år. Bland annat en underbar temugg som ni ska få se vid ett annat tillfälle, och en väldig massa te. Hela 500 gram av mitt favoritte Göteborgs Special från Götheborgs Te- och Kaffehandel i Nordstan. Under hösten/vintern har jag varit förbi butiken minst tre gånger utan att få tag på denna favorit (det är tydligen populärt även hos andra tedrickare i stan), men till slut lyckades någon annan köpa det vilket resulterade i en väldoftande present under granen. Nu unnar jag mig en god kopp varje dag och har fyllt flera burkar med detta underbara te. Bland annat dessa Marimekko-burkar från Haga Interiör.

Har ni inte upptäckt den här trevliga specierihandeln innan så är det dags nu. Hos Götheborgs Te- och Kaffehandel finns allehanda tesorter, olika kaffebönor, vackert porslin, förvaringsburkar, choklad, tryffel, kakor samt söta sylter och marmelader. Allt för att skapa en riktigt god fika.

Välsmakande julklapp

[Foto: hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott nytt år:)

2010-12-31 @ 05:40:40
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Alexandra

eller hur, riktigt nöjd!! :)



så gott med te! :D

2010-12-31 @ 09:22:54
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0