Glöggkväll

Jul hos Village
[Foto: Hemmakatten]

Senast jag var i butiken Village såg jag många trevliga tillbehör till decembers alla glöggkvällar. Fina skålar med silverdekoration, glöggmuggar, Village-glögg, saffransskorpor mm. Här kommer några interiörbilder som förhoppningsvis ger inspiration till dessa sammankomster.

Butiken Village pyntar inspirerandeVita skålar perfekt till mandel och russin
Village-glögg på blåbär, tranbär och lingonStjärnor
Trevlig hörna hos VillageHärligt rutiga servetter hör julbordet till
Metallprydnader i röttGlöggtillbehör hos Village
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Nette

Finns så otroligt mycket fint i alla butiker nu, särskilt inredningsbutiker.. man vill handla med sig allt, men finns varken pengar för det eller plats hemma :) Känns knepigt att det redan är tredje advent idag!

2010-12-12 @ 10:44:56
URL: http://netteh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0