Söt skyltning

Vacker skyltning hos Marias presenter
[Foto: Hemmakatten]

Jag längtar till nästa besök hos Marias Konsthantverk & presenter. Än dröjer det några veckor till men jag ser fram emot det redan. Jag är nyfiken på vilka nya fina produkter som har letat sig till butiken och vilka vackra arrangemang det kommer att finnas. Tills dess inspireras jag av den söta skyltningen i en av butikens fönster och drömmer om rosa. Det får nog bli ett och annat inköp vid nästa besök. Så att jag får med mig en bit av det vackra hos Maria hem till mig.

Fina kuddfodral, bla från Nyblom & Kollén.Handgjord keramik
Läckra träskorLjushållare. Hoppas de finns kvar nästa gång.
Marias Konsthantverk & presenter. Hemmakattens smultronställe.
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: annika

Det var verkligen en jättefin och söt skyltning.

Kram

2010-08-08 @ 16:22:02
URL: http://mindrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0