Pistage

Pistagefärger från GreenGateSöta textilier hos Balders Hage
Läckra boxar till förvaring
[Foto: Hemmakatten]

Jag har verkligen fastnat för den här gröna nyansen. Pistage är en pigg färg som är snygg att matcha med vitt eller rosa. Visst är risken stor att det blir allt för docksött, romantiskt eller gulligt med den här typen av inredning och färger, men den risken tar jag gärna. Och man behöver inte ta hela konceptet på en gång utan kan nöja sig med små detaljer och bara låta vissa delar av inredningen i hemmet präglas av den här stilen. Alla interiörbilder är från Balders Hage i Göteborg, en butik jag ständigt återkommer till då jag får så mycket inspiration därifrån.

Härliga hudvårdsprodukter från Cath KidstonEn hylla full med pasteller. Vill ha!
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0