Dagen D

Linne från deedayFranska märket deeday säljs i Sverige
sött linne
Butiken Millami säljer deeday
[Foto: Hemmakatten]

Så var det dags att landa i verkligheten igen efter sommarens härliga ledighet. Jag försöker hålla kvar känslan av lugn och stillhet trots att vardagens aktiviteter drar igång idag igen. Funderar mycket över hur hösten kommer att bli. Vill gärna få tid till avkoppling och återhämtning samtidigt som jag längtar efter kreativitet och utveckling. Det gäller att hitta balansen och behålla den.

Känns i alla fall kul att börja den här nya tiden efter ledigheten med ett linne med fina fickor och brodyrkant som jag inhandlade för någon vecka sedan i butiken MillaMi på Käringön. De hade ett mycket sött, romantiskt och snyggt klädsortiment där många plagg var som poesi eller en vacker sommardag. Vilken tur att butiken finns som webbshop! Min söta topp kommer från franska deeday och är i sommarens favoritfärg blå. Deeday skulle lätt kunna bli ett märke som får fylla min garderob...

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0