Långfrukost

Långfrukost med Svenska Dagbladet
[Foto: Hemmakatten]

Långfrukost blir det inte så ofta till vardags men väl till helgerna. Det som drar ut på dagens första måltid i veckorna en smula numera är det erbjudande från Svenska Dagbladet som jag har antagit. Gratis tidning i några veckor. Den enda motprestationen är att svara på en enkätundersökning mot slutet av gratisperioden.

Enkelt tänkte jag. Och vad trevligt med en morgontidning till. Men nu visar det sig att det inte blir så mycket läst som jag trodde. Det tar sådan tid. Kulturdelen ja, men resten...hmm. Och som göteborgare är jag nog inte riktigt rätt målgrupp för de lokala stockholmsnyheter som rapporteras. Ganska ointressant tyvärr. Det enda roliga jag har läst hittills är att nu ska huvudstaden få spårvagn igen. Kanske är det för att vi redan har en här på Sveriges framsida som det kändes intressant...Härmisar! :)


[Foto: Hemmakatten]

Den blå tonen på Svenska Dagbladets framsida matchar i alla fall mitt engelska porslin bra. Blått är flott.

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0