Kulturkalaset

Darin Zanyar sjunger på Kulturkalaset i GöteborgDarin - Viva la Vida
[Foto: Hemmakatten]

Min dos av Kulturkalaset i Göteborg inleddes i tisdags med en riktigt bra konsert av José Gonzalez på Götaplatsen. Den ljumma sommarkvällen gjorde stunden magisk. Och idag var jag på mattorget och inhandlade engelskt benporslin som kompletterade den tidigare samlingen. 

Sedan kom för mig höjdpunkten på veckan. Darin i egen hög person som framför sina tre succélåtar You´re out of my life, Viva la Vida samt senaste singeln Love Killer. Väldigt roligt att se honom live. Han är fortfarande lika bra. Och fortfarande har jag svårt att förstå att inte You´re out of my life tog hem storslam i Melodifestivalen. Den är så rysligt bra.

Även om jag inte stod längst fram vid scenen och slogs med kidsen om bästa fototillfälle njöt jag på längre avstånd och diggade ändå. Ser verkligen fram emot det nya albumet med Darin som släpps 18 augusti. Tills dess går jag in på youtube.com där det sker en smygrelease, med ett nytt smakprov från skivan varje dag fram till albumreleasen!

Det var kulturkalaset för min del. Ganska sparsmakat men dagarna har varit fulla av andra aktiviteter. Återkommer med bilder. Ha det gott!

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vad kul att du tycker samma, håller såååå med att Darin skulle vunnit Melodifestivalen, "out of my life" är såååå bra, plus resten på hans senaste skiva =)



Kram på dig!

2010-08-26 @ 12:08:24
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0