Höstinspiration

Vitt, vitt, vittDetaljer i fattigmanssilver och päls
[Foto: Hemmakatten]

Denna tisdag blir det inspiration inför hösten. Jag har bläddrat i senaste numret av Femina och gillar vad jag ser. Ganska mysig med höst trots allt även om jag föredrar värme och sol. Men dagar som denna, när regnet öser ner och det är grått på himlen, är det väldigt skönt att vara inomhus och titta i inrednings- och modemagasin. Snart ska jag också bege mig ut och jobba undan den här dagen men tills dess myser jag inne med te och höstinspiration.

Kommentar till bilderna: Jag har fotograferat uppslag/bilder ur Femina nr 9, 2010. Det är någon annan som har tagit ursprungsfotografierna vilket anges nedan.

På bilderna
- Inredningen går bla i vitt, vitt, vitt med detaljer i plexi, metall, fattigmanssilver och päls. Glitter och glamour som kontrast till en enkel vit bas. Foto: Heidi Lerkenfeldt/Linnea Press.

- Metallicsmycken är stort i höst. Nitar på väskan (Ilse Jacobsen) eller skärpet (Marc O´Polo) piggar upp outfiten. Foto: Heléne Linsjö mfl.

- Snyggaste höstjackan kommer från Bruuns Bazaar. Foto: Steen Evald.

- Jag älskar fetaost och kommer prova detta recept på squashplättar med fetaost. Foto: Carin Pålsson.

- Metallkorg från Mio, till ved, tidningar eller vad du nu känner för. Foto: Mio-reklam.

MetallaccessoarerSnyggaste höstkappan
Fetaost i maten...Snygg korg från Mio
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0