Dagens stilleben

Stilleben i fattigmanssilver & hjärta 
[Foto: Hemmakatten]

I dagens stilleben har jag samlat några föremål som jag tycker mycket om, och de kommer alla från mina favoritbutiker. Den sammanhållande länken är hjärta och silver/zink.

Zinkbricka med utstansade hjärtan är av märket Madam Stoltz från butiken Hjärterum. Därifrån kommer också den vita krukan med fat samt murgröna. Den hjärtformade ljusstaken i metall med pärlor kommer från HILLO. Den hittade jag i butiken Marias konsthantverk & presenter. Värmeljushållare i fattigmanssilver från Miljögården, från den alltid lika trevliga butiken Blomsterhuset i Bollebygd


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2009 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Annica

Jättefint stilleben!



Kram Annica

2009-11-15 @ 23:14:50
URL: http://lodahls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0