Gör din egen fotobok

Om du som jag gillar att fotografera men inte kommer längre än att ha bilderna på datorn eller som mest bränner ut bilderna på en dvd, finns numera bra möjligheter via internet att skapa fotoböcker och få sina bilder utskrivna i pappersformat. Måste erkänna att jag aldrig har provat men känner att det börjar bli dags. Saknar att kunna hålla i bilderna, minnas, skicka runt och prata om motiven.

Därför tänkte jag att jag skulle prova erbjudandet från FUJI. Där är det bara att skicka in sina väl valda foton och sedan sätts dess ihop till en söt liten bok. Perfekt present till vänner och familj, eller varför inte som en liten foto-cvbok eller bilder på dina bästa maträtter? I vanliga fall kostar detta en slant men om du skriver några rader på din blogg om FUJIFoto-bok får man en gratis. Jag tar naturligtvis chansen. Första temat på min bok kommer att bli syskonbarn.

Fuji fotobok
Länkar
- Skriv om Fuji fotobok på din blogg
- Fotobok på Fuji.direkt.se
- Fujifilm fotobok

© COPYRIGHT 2009 Hemmakatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0