Dagens stilleben

Dagens stilleben i zink
[Foto: Hemmakatten]

Jag önskar att jag hade obegränsat med yta så att jag kunde ha vackra stilleben överallt. Små arrangemang med ljus, blommor och favoritföremål är bland det bästa jag vet. Bjuder på dagens stilleben i tema zink. 

Zinkkruka med sött nät i luffarslöjd från Madam Stoltz, liten zinkkruka Miljögården. Ljushållare i fattigmanssilver av Ludvig & Co och fina blomprydnader som prisma och fjäril kommer från butiken som jag alltid hittar något trevligt i - Blomsterhuset. Därifrån kommer också växterna.

Närbild krukaLjushållare i fattigmanssilverZinkkrukor från Madam Stoltz & MiljögårdenFin blomprydnadPrydnad från Blomsterhuset
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2009 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0